Ključ do zaupanja kupca

Tehnika aktivnega poslušanja izvira iz psihoterapije. Prodajalci pa lahko z aktivnim poslušanjem poskrbimo, da nastane med nami in stranko »prava kemija«. Tehnika omogoča to, da pridobimo močno zaupanje celo od ljudi, ki smo so nas ravnokar komaj prav spoznali. Za to zadošča že nekaj minut pogovora z aktivnim poslušanjem!

Kako deluje metoda aktivnega poslušanja?

Sestavljajo jo trije ključni elementi:

1. pravilen pristop s pravo notranjo držo

  • za svojega sogovornika si zares vzamemo čas,
  • videti ga moramo kot enakovrednega partnerja v pogovoru,
  • njegove dobre in slabe lastnosti sprejemamo in spoštujemo;

2. zrcaljenje telesne drže, mimike, gestikulacije (telesne govorice)

  • svojo telesno govorico prilagodimo sogovorniku,
  • ne sme priti do nekritičnega kopiranja sogovorca,
  • prilagodimo način sedenja, gestikulacijo, mimiko, gibanje, in se mu s tem psihološko približamo;

3. funkcionalni in tehnični aspekti

  • dober očesni kontakt,
  • aktivno prikimavanje,
  • mrmrajoče odobravanje,
  • »ja« potrjevanje,
  • smehljanje v ustreznih trenutkih,
  • delanje zapiskov,
  • izjave stranke pomensko z njenimi besedami ponoviti (parafrazirati),
  • postavljati vprašanja, ki se navezujejo na prejšnje izjave stranke.

Na spletnih straneh Prodajalec.si uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo udobno prebiranje vsebin. S klikom na spodnji gumb "Sprejemam" boste dovolili uporabo vseh Prodajalec.si piškotkov in si s tem zagotovili vse prednosti uporabe naše spletne strani. Podrobnosti o uporabi piškotkov na naši spletni strani so na voljo TUKAJ.

  Sprejemam vse piškotke te spletne strani.
EU Cookie Directive Module Information