Kako izvesti trening brez škode za tekoče poslovanje?

Ker je današnji tempo pri delu zelo visok, nevarnost izgube prodaje zaradi odsotnosti prodajalcev pa ključen dejavnik učinkovite izvedbe treninga, se vam lahko pri izvedbi povsem prilagodimo tako, da usposabljanje opravimo v popoldanskem času, med vikendi ali med prazniki. Najudobnejša rešitev za vaše sodelavce je združitev večih izobraževanj v eno večje ali izvedba v času sezonsko pogojene nizke prodaje.

Izvedba prodajnega treninga je 4-fazna:

  • hospitiranje v prostorih podjetja in analiza trenutnih prodajnih pristopov prodajnikov naročnika,
  • priprava potrebam naročnika prilagojenega dvodelnega prodajnega treninga (skupno ca. 4 dnevi intenzivnega treninga),
  • kontrola prenosa pridobljenih znanj v prodajno prakso,
  • po opravljenem treningu individualna svetovanja prodajnikom v skupnem obsegu ca. 4 človek-dni.

Usposabljanje zajema intenzivno uporabo aktivatorjev, motiviranje, delo v skupinah in individualno izvajanje vaj.

Vsi udeleženci bodo opravili najmanj 4 prodajne nastope pred kamerami in dobili oceno njihovega nastopa s predlogi za izboljšave.

Podrobna vsebina prodajnega treninga

1. Uvod
2. Izhodišče – kje delam, kdo sem, kdo so naši kupci?
2.1. Kje delam?
2.2. Kdo sem – poznavanje samega sebe / naravnanost in odnos do drugih
2.3. Kakšna je stranka in odnos do nje
3. Prvi kontakt s stranko / spoznavanje, pričetek pogovora
3.1. Prvi vtis
3.2. Pozdrav
3.3. Vzpostavitev osebnega kontakta
3.4. Pravilna uporaba prostora
3.5. Standardi v podjetju
4. Analiza in vzpostavitev potreb stranke
4.1. Zakaj sta analiza in določitev potreb stranke tako pomembna?
4.2. Postavljati je treba prava vprašanja
4.3. Aktivno poslušanje
4.4. Ali lahko stranko kvalificiramo kot kupca
5. Predstavitev
5.1. Argumenti »za«
5.2. Zanka LKK – (Lastnost – Korist – Kontrola)
5.3. Motivacijsko usmerjeni argumenti
5.4. Predstaviti ceno in jo zelo neposredno primerjati s koristmi
6. Ugovori / izgovori
6.1. Ugovori
6.2. Izgovori
6.3. Kako razlikovati med ugovori in izgovori
6.4. Razrešiti ugovore
7. Realizacija prodaje
7.1. Emocionalne odločitve
7.2. Signali o nakupu
7.3. Vzvodi za uspeh
7.4. Priporočila
8. Poprodajne aktivnosti, skrb za kupca
8.1. Obžalovanje, preverjanje odločitve / obžalovanje, preverjanje nakupa
8.2. Poprodajna skrb za kupca

Na spletnih straneh Prodajalec.si uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo udobno prebiranje vsebin. S klikom na spodnji gumb "Sprejemam" boste dovolili uporabo vseh Prodajalec.si piškotkov in si s tem zagotovili vse prednosti uporabe naše spletne strani. Podrobnosti o uporabi piškotkov na naši spletni strani so na voljo TUKAJ.

  Sprejemam vse piškotke te spletne strani.
EU Cookie Directive Module Information